Hi! Welcome Back and Stay Tune! Siapa Bakal Lawan Calon2 PBB/BN Kawasan DUN Dalat? DUN Tellian? DUN Balingian? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Siapa Bakal Lawan Calon2 PBB/BN Kawasan DUN Dalat? DUN Tellian? DUN Balingian?



Hari Percalonan untuk bertanding di semua 82 kawasan DUN di Sarawak telah ditetapkan oleh SPR pada 25 April 2016 (Isnin) dan Hari Mengundi pada 7 Mei 2016 (Sabtu). Semua parti yang akan bertanding telah digerak ke Mode 'Tempur' dan kemungkinan besar tiada calon yang akan mengundur disaat akhir. 

Bagaimana pula persedian dan persiapan calon2 dan parti di kawasan DUN Mukah. Adakah Pengerusi PBB/BN Negeri iaitu Datuk Patinggi Tan Sri  Adenan Satem telah berpuas hati dengan 3 calon ini iaitu Datuk Hajjah Fatimah Abdullah untuk kerusi N.56 Dalat, Encik Yussibnosh Bin Balo di kerusi N.57 Tellian dan Encik Abdul Yakub Arbi di kerusi N.58 Balingian? Adakah penyokong dan pengundi kawasan Dalat, Mukah dan Balingian juga berpuashati dan bersetuju  mereka merupakan calon2 terbaik dari yang terbaik? 

Siapakan agaknya calon-calon parti lawan atau Bebas yang bakal memasuki gelanggang pertarungan pada pilihanraya ini nanti? Desas-desus memang ada untuk ke-tiga2 kawasan tapi sejauh mana kebenaran itu kita sama2 tunggu di hari penamaan calon hari Isnin ini nanti.




No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.