Hi! Welcome Back and Stay Tune! ZTE Axon Mini Kini Ditawarkan Di Malaysia – Berharga RM1499 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

ZTE Axon Mini Kini Ditawarkan Di Malaysia – Berharga RM1499


ZTE telah hadir dengan keluarga Axon pada tahun lepas yang menawarkan rekaan peranti premium dan sedikit berbeza dengan sejumlah pengeluar dari China yang lain. Dibawah keluarga berkenaan, beberapa peranti telah diumumkan, termasuk ZTE Axon Elite dan ZTE Axon Mini.
ZTE Malaysia telah mengumumkan pada penghujung tahun lepas yang mana mereka akan menawarkan ZTE Axon Mini di Malaysia. Namun, ia telah mengambil masa beberapa bulan. Kini, ZTE Axon Mini telah mula ditawarkan di pasaran tempatan melalui para pengedar rasmi ZTE Malaysia.
ZTE AXON Mini
ZTE Axon Mini hadir dengan skrin bersaiz 5.-inci, dijana menggunakan cip Snapdragon 616, memori 3GB RAM, dan ruangan storan 32GB. Ia menyertakan kamera belakang 13-megapixel dan kamera hadapan 8-megapixel.
ZTE menekankan pada rekaan peranti ini, mengatakan ia menggunakan bahan aluminium titanium aloi seumpama pada kapal terbang Boeing 787. Disamping rekaan, ia juga menawarkan sokongan dwi-SIM, dan kualiti audio yang baik melalui sokongan HiFi dan menggunakan sokongan cip khusus untuknya.
Di Malaysia, ZTE Axon Mini ini ditawarkan pada harga RM1499.
ZTE Axon Mini


Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1W5SUJA

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.