Hi! Welcome Back and Stay Tune! Suami Pasang CCTV Di Rumah Kerana Curiga Dengan Isterinya, Namun Dia Tidak Percaya Dengan Apa Yang Dilihatnya Menerusi CCTV - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Suami Pasang CCTV Di Rumah Kerana Curiga Dengan Isterinya, Namun Dia Tidak Percaya Dengan Apa Yang Dilihatnya Menerusi CCTV


Suami Pasang CCTV Di Rumah Kerana Curiga Dengan Isterinya, Namun Dia Tidak Percaya Dengan Apa Yang Dilihatnya Menerusi CCTV | Seorang isteri telah tertangkap oleh kamera litar tertutup apabila telah menggoda tukang baiki peralatan elektronik yang diminta datang kerumahnya untuk membaiki wastafel dapur di rumahnya.
Wanita itu tidak menyedari bahwa suaminya memasang kamera cctv ditempat yang tersembunyi di dapur mereka. Mungkin suami melakukan hal ini karena dia sudah mencurigai bahwa isterinya berlaku curang.
Seperti yang terlihat di kamera, itu sangat mengejutkan apabila wanita tersebut berhasrat untuk menggoda lelaki tersebut dengan menunjukkan asetnya kepada tukang tersebut.
Secara tak langsung ketika tukang tersebut sedang duduk membaiki dapurnya secara tiba-tiba wanita tersebut telah menarik skirtnya hingga ternampak seluar dalamnya ketika lelaki itu sedang berbaring di lantai untuk memeriksa wastafel yang rusak.

Sumber : Mediasensasi


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.