Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Membuat Pelaburan Pada Syarikat Pengeluar Kereta Di China - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Membuat Pelaburan Pada Syarikat Pengeluar Kereta Di China

BYDSamsung merupakan salah satu syarikat gergasi dari Korea Selatan yang mempunyai pelaburan pada pelbagai sektor, dan terkenal kerana perniagaan telefon pintar milik mereka. Terkini, dengan perkembangan arena kenderaan pintar dan elektrik yang menjadi perhatian ramai, pihak Samsung dilihat telah membuat pelaburan strategik pada pengeluar kereta dari China, iaitu BYD.

Samsung dikatakan membuat pelaburan untuk pegangan sekitar 4% pada pengeluar kereta berkenaan. Melalui pelaburan strategik ini, ia akan memberikan akses kepada Samsung untuk menguji dan memperluaskan penawaran kenderaan elektrik daripada mereka, apatah lagi Samsung sedia membangunkan bateri dan cip pemprosesan.

Selain Samsung, terdapat beberapa syarikat gergasi elektronik lain yang turut memfokuskan kepada arena sama, termasuk pihak Apple yang telah diperkatakan pada tahun lepas yang ingin hadir dengan kenderaan pintar mereka tersendiri.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aaZoWu

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.