Hi! Welcome Back and Stay Tune! #MYCYBERSALE Kembali Pada 26-30 September Dengan Lebih 6000 Penjual Atas-Talian - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

#MYCYBERSALE Kembali Pada 26-30 September Dengan Lebih 6000 Penjual Atas-Talian

Salah satu inisiatif yang dijalankan MDEC dalam memakmurkan pembelian atas-talian disamping mempromosikan industri e-dagang adalah #MYCYBERSALE dimana kebanyakan penjual atas-talian akan menjual barangan serta perkhidmatan dengan diskaun promosi sehingga 90%. Ia telah bermula tiga tahun yang lalu pada tahun 2014 dan mempunyai pencapaian yang memberangsangkan, sekaligus membawa aktiviti tersebut untuk kembali diadakan pada tahun ini.

Bagi #MYCYBERSALE tahun ini dengan kerjasama CyberSecurity Malaysia, KPDNKK dan juga SMECORP, ia akan berlangsung bermula 26 September sehingga 30 September dan disertai lebih 6000 vendor yang menjual barangan atas-talian. Antara vendor yang menyertainya termasuklah Shopback, Shopee, Lazada, Zalora, Lelong, 11Street, dan pelbagai lagi.

mdec-cybersale-2016-low

Malah pada tahun ini juga 4 syarikat penerbangan akan turut serta dalam tempoh ini iaitu MAS, AirAsia, Firefly dan juga Malindo Holidays. Jenama-jenama terkemuka yang popular di luar talian juga menyertainya, seperti Bonia, Kinokuniya, Anakku, Uniqlo, dan juga Guardian Pharmacy serta Caring Pharmacy.

Sekiranya anda sedang berkira-kira untuk membeli sesuatu barangan, pastinya dalam tempoh aktiviti #MYCYBERSALE yang bermula pada akhir minggu ini dapat memberikan diskaun dan tawaran hebat pada anda. Sekiranya anda menggunakan aplikasi LINE, ikuti saluran rasmi MDEC untuk tawaran khusus menerusinya.

Beli-belah: #MYCYBERSALE 2016






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2df2nzb

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.