Hi! Welcome Back and Stay Tune! Android 71.2 Beta Membawakan Fungsi Menatal Menggunakan Pengimbas Cap Jari Untuk Nexus 5X - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Android 71.2 Beta Membawakan Fungsi Menatal Menggunakan Pengimbas Cap Jari Untuk Nexus 5X

Fungsi tatalan talam notifikasi menggunakan pengimbas cap jari disertakan pada peranti Google Pixel dan Pixel XL. Fungsi ini tidak disertakan pada peranti Nexus 6P dan 5X selepas ia menerima kemas kini ke Android 7.1.1. Ini mendatangkan rasa tidak puas hati di kalangan pemilik dua peranti ini kerana Pixel menggunakan pengimbas cap jari yang sama.

Ujian Android 7.1.2 Beta yang bermula sejak beberapa hari yang lalu menunjukkan fungsi ini akan akhirnya hadir pada Nexus 6P dan 5X. Ini adalah kerana tetapan untuk mengaktifkan fungsi ini ditemui pada peranti 5X. Dengan adanya fungsi ini melihat notifkasi adalah lebih mudah dan pantas. Selain peranti Pixel, sistem ini turut wujud pada peranti keluaran Huawei sejak beberapa tahun yang lalu.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jFsa1j

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.