Hi! Welcome Back and Stay Tune! Noctua Memperkenalkan Tiga Penyejuk CPU Untuk Cip Pemprosesan AMD Ryzen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Noctua Memperkenalkan Tiga Penyejuk CPU Untuk Cip Pemprosesan AMD Ryzen

Noctua baru sahaja memperkenalkan edisi istimewa baru penyejuk CPU mereka yang berdasarkan siri yang sedia ada mereka, khas untuk CPU AMD yang akan datang, Ryzen. Peneyejuk-penyejuk ini termasuklah Noctua NH-D15, NH-U12S, dan NH-L9x65 yang akan dibuat khas untuk socket SE-AM4 yang baru tersebut.

CEO Noctua, Roland Mossig berkata “Setiap penyejuk ini telah menerima lebih 100 anugerah, dan perakuan daripada pelbagai pihak, dan kami yakin bahawa penyejuk kami yang telah direka khas untuk soket SE-AM4 ini akan menjadi pilihan yang sangat baik untuk pembina-pembina komputer, tidak kisahlah jika anda membina PC mini-ITX ataupun komputer gergasi yang akan digunakan untuk tujuan overclocking.

Noctua NH-D15 mempunyai kapasiti menyejukkan CPU di suhu yang agak tinggi, dan ini membolehkan penggemar overclocker melakukan aktiviti overclocking sejauh yang mungkin, manakala kipas di penyejuk tersebut hanya berputar pada kadar yang perlahan.

Noctua NH-L9x65 pula merupakan penyejuk profil rendah dan padat, dan sesuai digunakan oleh mereka yang ingin membina sistem PC yang kecil dan tidak memerlukan ruang yang besar. Bagi mereka yang hanya mahukan penyejuk yang boleh mengurangkan haba dari CPU secara cekap tanpa melakukan sebarang perubahan, Noctua NH-U12S adalah penyejuk yang paling sesuai untuk mereka juga, dan boleh digunakan dalam cangkerang komputer pelbagai saiz.

Setiap model penyejuk CPU ini juga dilengkapi dengan teknologi SecuFirm2, iaitu sebuah mekanisma mengunci yang dicipta khas untuk soket SE-AM4 yang baru ini, untuk memastikan bahawa CPU AMD anda dipasang dengan mudah dan sempurna.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kkfNcB

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.