Hi! Welcome Back and Stay Tune! VIDEO: Sejarah Lebih 30 Tahun Motosikal Suzuki GSX-R - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

VIDEO: Sejarah Lebih 30 Tahun Motosikal Suzuki GSX-R

Semasa melayari internet, kami terjumpa dengan video ini, yang menceritakan sejarah berkenaan motosikal sport Suzuki GSX-R, yang bermula pada tahun 80-an sehinggalah kini, dengan model tahun 2017 juga dikatakan akan tiba di Malaysia. Walaupun bukanlah baru, mungkin ada penggemar motosikal yang masih belum menonton video yang cukup menarik ini.

Di dalamnya, anda akan dapat melihat antaranya bagaimana idea untuk menghasilkan GSX-R diutarakan buat pertama kalinya, sedangkan Suzuki dianggap sebagai sebuah pengeluar motosikal yang cukup berhati-hati dan cukup konvensional. Ini seterusnya diikuti dengan temu ramah santai dengan beberapa individu awal yang terlibat dalam pembangunan GSX-R 750 pada tahun 80-an.

Selepas menemui pasaran, GSX-R diterima baik dan mula menunjukkan prestasi di dalam dunia perlumbaan, bukan sahaja di Jepun, malah seluruh dunia. Daripada pencapaian ini juga, penghasilan model-model GSX-R baharu diteruskan pada tahun-tahun berikutnya dengan penambahan teknologi dan prestasi.

Adakah anda antara orang yang mempunyai pengalaman bersama Suzuki GSX-R? Jika ya, video ini mungkin menggamit kembali memori lama dan membuatkan anda cukup bangga pernah memilikinya.

[embedded content]

[embedded content]





Sumber : Siakapkeli

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! 😍 💕


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.