Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bayi 2 Bulan Maut Di KELAR Ibu. Polis DEDAHKAN Punca SEBENAR Kejadian Yang Menyayat Hati Itu !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bayi 2 Bulan Maut Di KELAR Ibu. Polis DEDAHKAN Punca SEBENAR Kejadian Yang Menyayat Hati Itu !!!

Bayi 2 Bulan Maut Di KELAR Ibu. Polis DEDAHKAN Punca SEBENAR Kejadian Yang Menyayat Hati Itu !!! | Kota Bharu: Seorang bayi perempuan berusia dua bulan maut dipercayai dikelar oleh ibunya di kuaters Kem Desa Pahlawan, Kok Lanas di sini, petang tadi.

Dalam kejadian jam 2.45 petang itu, bayi berkenaan dipercayai dikelar di leher oleh ibunya berusia 32 tahun dengan menggunakan pisau pemotong sayur.

Suspek ditahan polis di lokasi kejadian untuk siasatan lanjut. Ketua Polis Kelantan Datuk Sr Ab Rahman Ismail berkata, mangsa ditemui berlumuran darah di atas tilam di ruang tamu rumah berkenaan.

Katanya, kejadian disedari oleh jiran mangsa yang kemudian menghubungi polis untuk tindakan lanjut.

“Sebaik tiba di lokasi kejadian, suspek masih berada di ruang tamu rumah berkenaan manakala mangsa ditemui dalam keadaan berlumuran darah.

“Difahamkan ketika kejadian dua anak suspek berlari keluar dari rumah selepas melihat kejadian itu manakala suaminya keluar ke kedai.

“Kita percaya mangsa mungkin mengalami gangguan emosi dan siasatan lanjut akan dijalankan untuk mengenal pasti punca kejadian,” katanya. Menurutnya, mayat dibawa ke Hospital Raja Perempuan Zainab II untuk bedah siasat.

sumber:- HarianMetro

P.S. 1 – ALLAH Sayangkan Aku. Baru Aku Tahu Kenapa Pakwe Beria Suruh Aku Pakai Baju Kurung Ke Bukit Tu !!!
P.S. 2 – Ramai Salah Faham Bila Bayi Anda Hisap Ibu Jari Kakinya, Inilah SEBAB Bayi Hisap Ibu Jari Kaki Yang Ramai TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Ramai TERPANA Melihat Gadis Cantik Ini…Namun, Anda Pasti TERKEJUT Lihat Dimana Dia Tinggal !!!
P.S. 4 – TERLOPONG Mamak Tu Bila Aku Cakap “Tolong Buang Botol Yang Kat Atas Tu Dan Perempuan Tu Sekali” !!!
P.S. 5 – 4 Tahun Suami Tak Bekerja. Namun Boleh Sara Keluarga Dan Rumah Mewah, Rupa-Rupanya Ini KERJA Suami !!!

The post Bayi 2 Bulan Maut Di KELAR Ibu. Polis DEDAHKAN Punca SEBENAR Kejadian Yang Menyayat Hati Itu !!! appeared first on EKSIDENZ.



Penyumbang : EKSIDENZ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.