Hi! Welcome Back and Stay Tune! Abby Abadi disahkan hamil - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Abby Abadi disahkan hamil

Pada: Ahad, 26 Mac 2017
Abby Abadi, Artis Mengandung, Hamil, Pelakon,

Abby Abadi mengumumkan dia sedang hamil hasil perkahwinan terbaharunya dengan Muhammad Faizal Zakari. Abby berkata, pada mulanya risau untuk berkongsi berita gembira itu memandangkan usia kandungannya masih lagi baharu, namun mengambilnya sebagai perkara yang positif.

“Alhamdulillah, syukur. Banyak kali saya berfikir sama ada mahu berkongsi atau tidak kerana bimbang jika terjadi apa-apa kerana kandungan masih baharu.

“Selepas berbincang dengan suami, kami bersedia berkongsi berita gembira ini. Saya tidak mahu berfikir yang negatif dan berharap keinginan untuk menimang cahaya mata menjadi kenyataan, insya-Allah,” katanya.

“Saya mengharapkan doa orang ramai supaya dapat melalui tempoh hamil ini dalam keadaan sihat. Tidak mengapa jika lelaki atau perempuan, asalkan sihat walafiat. Dapat seorang pun Alhamdulillah, tetapi kalau dapat kembar dua atau tiga lagi okay.

“Apapun, doakan kandungan saya kali ini dapat melihat dunia. Sudah lama tidak ‘membawa’ perut, jadi saya mohon doa semua,” katanya kepada BharianOnline.

Walaupun kandungannya baru mencecah usia sebulan, namun dirinya dapat menjangka anak yang bakal dilahirkan itu lelaki. Suaminya pula bagaimanapun, berharap mereka dikurniakan anak perempuan. Abby dan Faizal mendirikan rumah tangga pada 14 Ogos 2015. Abby pernah keguguran ketika menunaikan ibadah umrah bersama suaminya pada tahun lalu.

Tag : , , ,

The post Abby Abadi disahkan hamil appeared first on Berita Viral.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nBnr6d

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.