Hi! Welcome Back and Stay Tune! Dapatkan Kulit Secantik Wanita Thailand - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Dapatkan Kulit Secantik Wanita Thailand

loading…
loading…
Dapatkan Kulit Secantik Wanita Thailand

Cantik betul kulit orang dari Thailand ya, mulus dan bersih tanpa sebarang masalah kulit!
Memang cemburu melihat kulit mereka yang cantik dan bebas cela. Mesti ramai yang tertanya-tanya apa rahsia kecantikan yang diamalkan oleh mereka.
Selalunya ramai yang tak berani guna produk dari Thailand sebab banyak yang dikesan mengandungi bahan kimia yang merbahaya.
Tapi sebenarnya masih ramai wanita disana mengamalkan cara semula jadi untuk miliki kulit cantik. Rupanya inilah  rahsia orang Thailand kulit gebu-gebas…

1. Masker Betik

Kebanyakan wanita Thailand menggunakan betik sebagai masker untuk kulit cerah dan bebas cela. Betik kaya dengan anti oksida, vitamin C dan E yang dapat melawan radikal bebas yang menyebabkan kedutan.

2. Santan Kelapa

Wanita Thailand bijak memanfaatkan khasiat santan kelapa. Mereka mengamalkan mandian santan kelapa untuk mengekalkan kelembapan dan keanjalan kulit.

3. Diet Pemakanan

Wanita Thailand amat menitikberatkan pengambilan sayur-sayuran dan rempah ratus di dalam diet pemakanan mereka. Pengambilan sayur-sayuran yang kaya dengan vitamin membantu anda mengekalkan kelangsingan tubuh badan.

4. Kunyit

Wanita Thailand mengamalkan cucian muka dengan serbuk kunyit untuk mendapatkan kulit wajah yang licin berseri dan bebas jerawat.

5. Asam jawa

Ini antara kandungan utama dalam setiap produk kecantikan di Thailand. Asam jawa banyak kelebihannya seperti melembutkan kulit, menghilangkan parut serta mencerahkan kawasan-kawasan gelap.
Haaa… apa lagi, carilah bahan-bahan yang dikongsi ini, kemudian amal dan tengok hasilnya!
Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Dapatkan Kulit Secantik Wanita Thailand appeared first on Berita Viral.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2n6jgfF

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.