Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pra-tempahan Untuk Sony Xperia XZs Dan XA1 Dibuka – Harga Bermula RM 1199 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pra-tempahan Untuk Sony Xperia XZs Dan XA1 Dibuka – Harga Bermula RM 1199

Sony Malaysia baru sahaja mengumumkan bahawa dua peranti pintarnya yang ditunjukkan di acara Mobile World Congress, Sony Xperia XZs dan XA1 boleh dipra-tempah di 11street dan Sony Mobile Store dan Sony Centre yang terpilih bermula esok 29 Mac sehingga 9 April.

Sony Xperia XZ

Pra-tempahan peranti Xperia yang terbaru ini juga hadir dengan beberapa hadiah yang menarik untuk para-pembeli.

Bagi mereka yang menempah peranti Xperia XZs, mereka akan menerima fon kepala Bluetooth Sony SBH80, pengecas pantas UCH12W, kerangka silikon lutsinar dan juga kaca pelindung skrin yang bernilai RM697.

Untuk pra-tempahan Xperia XA1 pula, mereka yang menempah peranti tersebut akan menerima dok pengecas DK60, kerangka silikon lutsinar dan kaca pelindung skrin yang bernilai RM268.

Peranti Xperia XZs akan hadir dengan pilihan warna Ice Blue, Warm Silver, dan Black. Xperia XA1 pula akan hadir dengan pilihan warna Black, White, Pink Dan Gold.Menurut Sony, harga peranti Sony Xperia XZs ialah RM 2899 dan XA1 pula ialah RM1199.

Xperia XA1

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nGEjZp

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.