Hi! Welcome Back and Stay Tune! Spesifikasi Xiaomi Mi 6 Dan Mi 6 Plus Tertiris - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Spesifikasi Xiaomi Mi 6 Dan Mi 6 Plus Tertiris

Xiaomi tidak hadir ke MWC tahun ini untuk melancarkan peranti baru. Ramai peminat jenama ini menantikan kemunculan peranti utama mereka untuk 2017 iaitu Xiaomi Mi 6. Spesifikasi peranti ini tertiris. Nampaknya seperti iPhone dan Galaxy S8, ia bakal hadir dalam dua saiz skrin berbeza.

Kita mulakan dengan Xiaomi Mi 6 yang dilengkapi skrin 5.15″ HD penuh, pemproses Snapdragon 835, RAM 4 GB dan storan 32/64/128 GB. Kamera utama sebesar 19-Megapixel Sony IMX400 dipadankan dengan kamera hadapan 8-Megapixel. Bateri sebesar 3200 mAh membekalkan kuasa kepada peranti yang masih menggunakan Android Marshmallow ini.

Xiaomi Mi 6 Plus pula dilengkapi skrin 5.7″ HD penuh, pemproses Snapdragon 835, RAM 6 GB dan storan 64/128 GB. Kamera utama berkembar 12 + 12 Megapixel Sony IMX362 dipadankan dengan kamera hadapan 8-Megapixel. Bateri sebesar 4500 mAh membekalkan kuasa kepada peranti yang menggunakan Android Nougat.

Xiaomi dipercayai akan melancarkan Mi 6 dan Mi 6 Plus seawal bulan hadapan. Tetapi ini bergantung kepada bekalan pemproses Snapdragon 835 yang kini diborong oleh Samsung untuk Galaxy S8. Tahun lalu Xiaomi Mi 5 ialah peranti dengan spesifikasi tinggi tetapi dijual pada harga mampu milik. Kelemahan masih wujud pada bahagian kamera. Diharap model tahun ini akan memperbaiki kesemua kelemahan tahun lalu.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2npCldA

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.