Hi! Welcome Back and Stay Tune! Isu Hamil: Bella Dally Anggap Satu Doa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Isu Hamil: Bella Dally Anggap Satu Doa

Memasuki tujuh bulan usia perkahwinan, Bella Dally tidak pernah merasa tertekan apabila ditanyakan soal zuriat dan menganggap ianya sebagai satu doa dari peminat. Malah katanya, beliau dan Nazim Othman juga tidak pernah meletakkan sebarang perancangan mengenai zuriat, sebaliknya jika ada rezeki dalam masa yang terdekat akan diterimanya sahaja.

BACA: Bella Dally Enggan Komen Isu Rumah Tangga

“Usia perkahwinan kami pun baharu tujuh bulan. Jadi, soalan sebegitu tidak memberi tekanan. Saya juga lihat ia sebagai doa serta keprihatinan peminat buat saya dan Nazim. Kami juga tidak mempunyai sebarang perancangan, sebaliknya menyerah hal itu kepada-Nya”

“Lucu juga apabila saya mendapat komen sama ada hamil selepas baju yang digayakan di Instagram nampak kembung pada bahagian perut. Sejak bercinta lagi Nazim banyak membimbing dan menggalakkan saya untuk mencuba sesuatu. Kadang kala saya kurang berkeyakinan untuk melakukannya namun Nazim menyuntik semangat,” jelasnya kepada Berita Harian Online.

Terdahulu, rumah tangga pasangan ini pernah dikatakan bermasalah apabila Bella dikhabarkan memadam semua gambarnya bersama Nazim di Instagram. Malah ketika itu juga, Bella dilihat bercuti sendirian untuk menenangkan fikiran. Bagaimanapun pasangan ini kini dilihat kembali bahagia biarpun keduanya enggan memberikan komen mengenainya. (rtky/w)


Koleksi video viral edisi 2017




Untuk meneruskan bacaan klik link ini atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pD12aC

✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.