Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kini Lebih Banyak Rakan Kerjasama GrabRewards Yang Menawarkan Ganjaran Apabila Anda Menggunakan Grab - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kini Lebih Banyak Rakan Kerjasama GrabRewards Yang Menawarkan Ganjaran Apabila Anda Menggunakan Grab

GrabRewards merupakan program ganjaran kesetiaan yang diberikan untuk pengguna Grab. Dengan setiap tempahan menggunakannya, pengguna akan menerima mata ganjaran yang boleh ditebus dengan pelbagai barangan dan juga perkhidmatan.

Kini setelah melalui fasa percubaan bermula akhir tahun lalu, dan menemui pengguna seawal bulan Februari dahulu, kini mereka mempunyai lebih banyak jenama dan rakan kerjasama yang menawarkan ganjaran. Anda mungkin pernah melihat tawaran dari Honestbee dan Mastercard, namun kini terdapat lebih banyak jenama yang anda boleh tebus ganjarannya termasuklah Tesco, Happy Fresh, myBurgerLab, Forever21, Flower Chimp, Zalora dan dahmakan.

Selain dari itu, program ganjaran GrabRewards ini akan aktif serta merta dan pengguna dapat melihat tahap keahlian mereka berdasarkan jumlah tambang yang dibelanjakan dalam tempoh 6 bulan terdahulu. Anda akan dikelaskan kepada Silver, Gold atau Platinum bergantung kepada jumlah perbelanjaan anda. Bagi pengguna yang mempunyai status Platinum, pengguna tersebut juga akan memperoleh keutamaan untuk mendapatkan tempahan kenderaan Grab.

Fungsi ini boleh diakses menerusi menu utama aplikasi ini dan anda perlu memastikan aplikasi anda dikemaskini kepada versi terkini bagi menerima ganjaran. Mata ganjaran anda juga boleh digunakan di negara-negara lain yang menyokong perkhidmatan Grab.



Untuk meneruskan bacaan klik link ini atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2oOMz7s

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.