Hi! Welcome Back and Stay Tune! Wajah Terkini Budak Yang Pernah Tekenal Dengan Merokok Kini Berusia 9 Tahun - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Wajah Terkini Budak Yang Pernah Tekenal Dengan Merokok Kini Berusia 9 Tahun

Kanak-kanak dua tahun yang menjadi sensasi antarabangsa selepas viral mengenainya merokok pada usia yang sangat muda yang terletak di sebuah kampung terpencil di Indonesia.

Aldi Rizal mula terkenal pada tahun 2010 selepas dia ditemui di sebuah perkampungan miskin di Sumatera, Indonesia, mampu menghabiskan 40 batang rokok sehari.

Beliau  mengambil masa selama dua tahun untuk berjaya berhenti merokok dengan bantuan kerajaan Indonesia yang memberikan pemulihan khas dengan menggantikan ketagihan merokok kepada makanan dan berat badannya secara drastik naik.

Kini, pada usia sembilan tahun, Aldi telah berjaya menjauhkan diri daripada rokok, menurunkan berat badan dan cemerlang di sekolah.










Untuk meneruskan bacaan klik link ini atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2oMwVsd

✍ Sumber Pautan : ☕ dairishare


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.