Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Saya nak pesan kepada golongan suami, jangan main-main dengan tudung isteri yang sudah siap digosok’ – Mangsa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Saya nak pesan kepada golongan suami, jangan main-main dengan tudung isteri yang sudah siap digosok’ – Mangsa

Salam semua. Saya nak pesan pada golongan suami ini. Jangan main-main dengan tudung isteri yang sudah siap digosok ye. 
'Saya nak pesan kepada golongan suami, jangan main-main dengan tudung isteri yang sudah siap digosok' - Mangsa

‘Saya nak pesan kepada golongan suami, jangan main-main dengan tudung isteri yang sudah siap digosok’ – Mangsa

Saya memang cari nahaslah semalam. Isteri tengah gosok tudung di bilik sebelah, saya pula tak perasan dia bentang tudung atas katil. Sekali saya masuk bilik, terus lompat atas katil. 
Sekali dia menjerit, satu rumah boleh dengar, setiap sudut dan pelusuk rumah itu. 
Niat saya cuma nak temankan dia gosok tudung sambil berborak-borak, kan. Niat saya dah baik dah, tetapi itulah. Hanya kerana terduduk di atas tudung dia. 
Anak saya yang berusia 3 tahun pun kalau tengok ibu dia sedang mengosok pakaian/tudung ke, awal-awal lagi belok ke jalan lain.
Akhirnya saya yang kena sambung gosok tudung/shawl dia yang punyalah banyak. Sudahlah warna nampak macam sama. Selagi saya tak gosok semula tudung-tudung dia yang sudah berkedut itu, memang tajam saja pandangan mata dia pada saya. 
Saya rasa anak saya macam gelakkan saya saja sebab masa dia minum susu, dia pandang-pandang saya sambil tersengih-sengih. Hahaha! 
Sebelum ini saya selalu beringat saja, tetapi malam tadi memang nasiblah. Selepas gosok semua tudung itu, barulah nampak isteri tersengih. Itu pun sengih biasa sahaja. 
Via: TR


Sumber ‘Saya nak pesan kepada golongan suami, jangan main-main dengan tudung isteri yang sudah siap digosok’ – Mangsa

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s52u2t

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.