Hi! Welcome Back and Stay Tune! Anda Kini Boleh Mendapatkan iPhone 5S Pada Harga Serendah RM999 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Anda Kini Boleh Mendapatkan iPhone 5S Pada Harga Serendah RM999

iPhone 5S adalah model iPhone yang telah diperkenalkan pada taahun 2013 yang lepas. Ia telah pun dihentikan penjualan melalui Apple Online Store, tetapi masih terdapat beberapa pengedar yang menjualnya untuk menghabiskan stok sedia ada.

Terkini, salah satu pengedar produk Apple di Malaysia, iaitu Machines mula menawarkan iPhone 5S pada harga serendah RM999.

iPhone 5s

iPhone 5s hadir dengan skrin bersaiz 4-inci, sekaligus menjadikan ia salah satu iPhone yang bersaiz kompak dan selesa untuk digunakan sebelah tangan, atau disimpan dalam poket. Apple juga mengumumkan baru-baru ini yang mana iPhone 5s turut akan menerima kemaskini iOS11, sekaligus memperlihatkan yang mana anda boleh terus menggunakan iPhone 5s ini sekurang-kurangnya untuk tempoh setahun lagi dengan versi perisian terkini.

Melengkapkan telefon ini juga adalah kamera belakang 8-megapixel, selain dilengkapi dengan pengimbas cap jari Touch ID.

Bagi anda yang inginkan produk iPhone untuk digunakan, mungkin boleh menyemak penawaran Machines ini, termasuk membuat pembelian atas-talian untuk mendapatkannya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2twKFy8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.