Hi! Welcome Back and Stay Tune! Posisi Bers3tubuh Paling Nikmat Bagi Isteri Di Malam Pertama!!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Posisi Bers3tubuh Paling Nikmat Bagi Isteri Di Malam Pertama!!!


1. STAND AT ERECTION


Kedudukan ini merupakan salah satu tempat kegemaran wanita. Penembusan yang dalam akan memberikan si dia kenikmatan tersendiri. Untuk memulakan posisi ini anda boleh meminta pasangan anda untuk duduk menghadap anda di atas permukaan yang lebih tinggi daripada pinggang anda. 

Kemudian sambil berdiri anda boleh melakukan penetrasi sedalam mungkin. Semakin lebar dia membuka kedua kakinya maka semakin baik pen3trasi yang boleh anda lakukan, dengan kedudukan ini dia juga dapat memaksimumkan pen3ttrasi anda dengan melingkarkan kakinya di belakang pinggang anda.

Kedudukan ini akan mempertemukan far4aj secara langsung dengan pangkal paha anda, yang tentu saja memberikan anda akses penuh untuk melakukan pen3trasi yang dalam, kedudukan ini juga menyenangkan bagi wanita kerana meningkatkan peluangnya untuk mencapai 0rgasme melalui penembusan terus ke G-sp0t.

Anda mungkin berfikir di mana anda boleh mencuba posisi ini? Cubalah di atas meja dapur, di atas mesin basuh, di atas piano atau mungkin di atas bonet kereta anda.

Tips untuk posisi ini: Posisi ini dapat membuat kebanyakan lelaki ej4kulasi dengan cepat sehingga sesuai jika anda dan pasangan mahukan quickie. Namun, jika anda sedang menginginkan hubungan s3ks yang lama, anda boleh melambatkan tempo dan berhenti sebentar untuk mengendalikan diri, ketika anda berhenti menggunakan masa anda untuk menggodanya dengan bermain-main dengan kel3ntit dia. Ketika dia mula mendekati 0rgasme Anda boleh meneruskan kembali pen3trasi dan mencapai 0rgasme bersama-sama.

2. SPOON POSITION


Posisi yang satu ini merupakan posisi bercinta yang sangat romantik, dan tidak hairan posisi ini disukai oleh para wanita. Kebanyakan wanita menyukai keintiman daat mereka bercinta dengan pasangannya dan Spoon Position memungkinkan perkara itu terjadi.

Wanita menyukai sensasi ketika dada pasangan mereka menempel punggungnya atau ketika anda melilitkan lengan anda ditubuhnya dan 'menikam' dari belakang. Selain keintiman yang diberikan, wanita sangat menyukai posisi ini kerana kenyamanannya. Posisi ini juga memungkinkan anda menjelajahai payud4ra dan klit0risnya, yang mana sangat disukai oleh kebanyakan wanita.

Perkara pertama yang harus anda lakukan adalah berbaring tepat di belakang pasangan anda, tarik punggungnya mendekati anda, kemudian letakkan salah satu kakinya di atas pinggul anda. Apabila dia mendapati kakinya terbuka seperti ini akan membuatnya merasa 'nakal' dan kemungkinan dia akan melengkungkan tubuhnya untuk memberikan anda akses lebih jauh lagi. Spoon adalah posisi s3ks selesa yang dinikmati banyak wanita, dan bagi anda para lelaki, kalian dapat menantikan terjadinya banyak desah dan erangan si dia dalam posisi ini.

Tips untuk posisi ini: Manfaatkan kedudukan ini untuk melayari dan merangsang klit0risnya, jangan lupa untuk berbicara nakal ketika anda melakukannya; kedudukan ini adalah salah satu tempat terbaik untuk pillow talk.

3. DOGGY STYLE


Kebanyakan lelaki mungkin terkejut bahawa kedudukan ini juga merupakan posisi kegemaran wanita. Faktanya kedudukan ini disukai oleh banyak wanita, namun posisi doggy yang anda saksikan dalam filem-filem p0rno bukanlah yang mereka inginkan. 

Wanita lebih mahukan kedudukan yang lebih intim dan lebih menyeronokkan. Mereka suka ketika harus tunduk dalam kedudukan merangkak dan merasakan penembusan dari belakang . Tetapi, wanita lebih menyukai apabila pasangannya ikut tunduk dan bermain jari-jari nya diantara kedua paha dan bermain-main dengan kel3ntit mereka. Anda boleh melakukan perubahan dalam kedudukan ini dengan menarik mereka mendekati anda (posisi melutut) sementara anda terus melakukan pen3trasi yang dalam. Perkara yang perlu anda catat: wanita menikmati posisi doggy style, selama mereka merasa tidak dijadikan sebagai objek pemuas n4fsu anda sahaja.

Tips untuk posisi ini: Apabila anda membongkok ke depan, secara lembut gigit bahu dia dengan gigi anda, kawasan tersebut sangat sensitif dan memberikan kenikmatan s3ksual yang sengit, kebanyakan wanita menikmatinya ketika mereka digigit di kawasan tersebut.

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Sensasi Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2stWIqQ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.