Hi! Welcome Back and Stay Tune! Saya tidak dapat tahan nafsu saya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Saya tidak dapat tahan nafsu saya

Saya tidak dapat tahan nafsu saya|Seorang remaja berusia 19 tahun telah mempertahankan diri di mahkamah dan mendakwa dia merogol ibunya yang berusia 40 tahun kerana tidak tahan atas pemakaiannya ibunya yang terlampau seksi.

Menurut World Of Buzz Ibu Remaja jiang asal taiwan ini telah bercerai ketika dia masih kecil dan dia telah dipaksa tinggal di rumah anak yatim sejak kecil.

Jiang menghabiskan masanya di rumah itu selama 16 tahun sebelum dia dibenarkan keluar mencari pekerjaan,pada masa yang sama ibu kandungnya kembali mencarinya semula.

Dimaklumkan ibunya itu mahu bersama anaknya kerana wanita itu tidak bekerja dan memerlukan anak lelakinya itu untuk menyara perbelanjaan hariannya.

Jiang kemudian keluar dari rumah anak yatim tersebut untuk tinggal bersama ibunya.

Disebabkan ibunya tidak bekerja,jiang terpaksa berhenti belajar selepas tamat sekolah tinggi untuk bekerja.

Bagaimanapun selepas usianya mencapai 19 tahun, dia dikatakan mulai bernafsu dan tergoda melihat penampilan ibunya yang seperti wanita 21 tahun.

Menurut jiang,dia tidak tinggal bersama ibunya dalam tempoh yang cukup lama,dia tidak dapat merasakan adanya ikatan keluarga antara mereka berdua.baginya tidak salah jika ia terpikat dengan ibunya itu.

Disebabkan hal itu dia telah memaksa ibunya untuk melakukan hubungan seksual,sehingga ibunya tidak dapat tahan lagi lalu membuat laporan polis.

Ibunya mendakwa,anaknya itu memaksa melakukan hubungan seks hampir setiap minggu dan mengungut untuk menyekat semua sokongan keuangan jika tidak mematuhi.

Ibunya yang tiada pilihan terpaksa patuh terhadap semua perintah anaknya.

Ketika ditahan,jiang mempertahankan diri dengan berkata,”ibu saya menggoda saya,dia sering berpakaian mencolok mata dan menggoda di rumah,saya tidak dapat tahan nafsu saya”katanya.

Sementara pihak polis terus melakukan siasatan anjut memandangkan pengakuan keduanya berbeza.

The post Saya tidak dapat tahan nafsu saya appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ua7MgV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.