Hi! Welcome Back and Stay Tune! Muka dari tongkang pecah ke licin dan jambu, ini rahsia lelaki ini dapat kulit bersih dalam 6 bulan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Muka dari tongkang pecah ke licin dan jambu, ini rahsia lelaki ini dapat kulit bersih dalam 6 bulan

Muka dari tongkang pecah ke licin dan jambu, ini rahsia lelaki ini dapat kulit bersih dalam 6 bulan

Muka dari tongkang pecah ke licin dan jambu, ini rahsia lelaki ini dapat kulit bersih dalam 6 bulan

Selain dari wanita, lelaki juga harus jaga penampilan diri baik dari atas hingga lah ke bawah. Dalam agama juga mengatakan bahawa kesihatan adalah sangat penting. Tapi kami faham, nak maintain penjagaan kesihatan ni bukannya senang, ia perlukan duit, tenaga dan juga masa.

Macam lelaki ni, dari asrama lagi dia mula mengalami masalah kulit. Semakin dia meningkat dewasa, makin kronik pula jerawat di mukanya. Sampai nak jumpa orang pun rasa segan. Sehingga lah pada satu hari ibunya belikan produk untuk dia pakai..

Mula ada jerawat pada bahagian dahi..

Berlarutan hingga ke matrik

Nak jumpa orang pun segan

Akan beri kesan kat muka kalau stress

Ingin muka bersih bukan sebab orang, tapi untuk diri sendiri

Ini produk yang digunakan..

Ambil masa dalam 6 bulan untuk pulih

Selain guna produk, wuduk dan doa juga perlu

Sumber: Oh Bulan



Sumber Muka dari tongkang pecah ke licin dan jambu, ini rahsia lelaki ini dapat kulit bersih dalam 6 bulan

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ubob2f

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.