Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) Lembu Korban Peluk Tuannya, Takut Disembelih.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) Lembu Korban Peluk Tuannya, Takut Disembelih..


Aksi spontan mamalia itu turut dikongsikan oleh seorang pengguna Facebook, Mohd. Zaidi Desa. Apa yang lucu? Pernah tengok lembu peluk tuannya sebab takut kena sembelih?


Zaidi yang berasal dari Changlun, Kedah telah memuat naik satu status berserta gambar seekor lembu memeluk tuannya yang bakal disembelih pada sambutan Hari Raya Aidiladha!


Kata Zaidi, lembu itu memang sayang pada mak mertuanya tu. Sampai dia sendiri rasa berat hati nak korbankan lembu tu untuk Hari Raya Haji nanti.

Tapi itulah, benda yang kita sayang itulah yang perlu kita korbankan kan? Tengok besar mana lembu tu sampai dia peluknya tuan nya tu.


Macam yang kita tahu, haiwan yang dikorbankan inilah yang akan jadi tunggangan kita di akhirat sana nanti.

Yang paling kita sayang itu kadang kala perlu kita korbankan untuk kebaikan nanti.

Tengok lah tu ada seekor lagi lembu iaitu adik kepada si lembu yang besar tadi. Dia ingat dia tu kucing ke nak peluk macam tu?


Selalu kita tengok kalau dekat luar negara, singa, beruang atau harimau yang peluk tuannya. Di Malaysia kita ada lembu yang peluk tuannya.

VIDEO:




Kredit: Mynewshub



✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wuCUpM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.