Hi! Welcome Back and Stay Tune! Seorang lelaki di serang lima suspek di siber kafe kerana berebut teman wanita - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Seorang lelaki di serang lima suspek di siber kafe kerana berebut teman wanita


Pusat SIBER : lima lelaki di buru pihak polis dari kuala lumpur akibat menyerang seorang lelaki di dalam siber kafe punca teman wanita di Setiawangsa pada khamis yang lepas.
Kes ini berlaku pada waktu jam 3 pagi itu, mangsa, seorang remaja lelaki berusia 21 tahun didatangi sekumpulan lima suspek ketika sedang menggunakan sebuah komputer.
Keadaan lelaki itu sangat teruk sebab dibelasah dan kemudian diheret keluar dari kafe siber di situ dan terus sambung belasah lagi dengan diacukanspucuk pistol permainan untuk bagi mangsa takut.
Selepas itu lelaki dalam kesakitan sebab suspek lima orang mengguna kan sebilah pedang samurai, selain kepalanya dihentak dengan alat pemadam api.
Jika melihat rakaman video semula ,Orang ramai yang masih bermain computer di siber itu mereka semua tidak mahu bantu mangsa kena pukul teruk.
Lelaki itu kemudian diheret masuk ke dalam sebuah kereta dipercayai jenis Suzuki Swift dan dibawa ke tempat lain, sekitar 200 meter dari kafe siber yang asal untuk sambung memukul lagi.
Apabila lelaki itu sudah bawa sampai ke tempat lain,sekali lagi kena pukul dan kepalanya dihentakkan ke pili bomba sebelum ditinggalkan dalam keadaan cedera parah.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner, Rusdi Mohd Isa, berkata mangsa yang kini dirawat di Hospital Kuala Lumpur (HKL), menerima tujuh jahitan di kepala, selain patah jari telunjuk dan lebam pada belakang badan serta muka.
"Pada masa ini, pihak kami sedang meneliti rakaman kamera litar tertutup (CCTV) bagi mengenal pasti suspek terbabit.
"Pihak polis berkata, seorang daripada suspek dikenali mangsa dan kejadian dipercayai punca teman wanita yang di rebut dan seorang suspek," katanya ketika dihubungi sebentar tadi.
Siasatan dijalankan mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan atas kesalahan mendatangkan cedera menggunakan senjata berbahaya.
Sumber Berita harian

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wh4ebO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.