Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sayu, Doktor Kata Hayat Isteri Tinggal 3 Ke 4 Minggu Sahaja, Kimo Dah Tak Boleh Teruskan, Kanser Serang Hidung Isteri Sampai Dalam Dah Hancur, Reput". Bantulah Suami Isteri Ini.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sayu, Doktor Kata Hayat Isteri Tinggal 3 Ke 4 Minggu Sahaja, Kimo Dah Tak Boleh Teruskan, Kanser Serang Hidung Isteri Sampai Dalam Dah Hancur, Reput". Bantulah Suami Isteri Ini..


Luahan hati seorang suami , sedihnya ...

Isteri saya sakit kanser limfoma stage 4 , doktor tak boleh teruskan kimo , radioterapi juga tak boleh teruskan , kata doktor risiko untuk isteri saya diwadkan di hospital klang dari mula detect kanser tahun lepas dalam bulan 10 sampai bulan 6 tahun ni , kemudian di transfer ke hospital ampang , baru 3 hari di hospital ampang , doktor jumpa saya dan cakap doktor tak boleh teruskan dengan kimo dan suruh saya bawak isteri balik , doktor kata hayat isteri tinggal 3 ke 4 minggu sahaja , 


Alhamdulillah sekarang dah lepas 3 minggu isteri masih bernafas , isteri lemah tak boleh jalan , pakai lampin , tak boleh makan tak boleh minum , hanya masuk susu ikut tiub di hidung , susu ensure setin rm80 , jujur memang beban pada saya , setin tahan lah dalam 3 hari , anak2 masih kecil sorang umur 2 tahun , lagi sorang umur 10 bulan , kanser serang hidung isteri sampai dalam dah hancur , reput , melarat ke mulut , lelangit belubang , nak gmbar boleh wasap saya , sekarang melarat ke bahagian gusi bawah dan ke tekak ,

Image may contain: 1 person, bedroom and indoor

Image may contain: one or more people and indoor

Jadi sebab tu tak boleh makan dan minum , telan air liur pon seksa , doktor kata hayat isteri 3 minggu macam tu , dah lepas 3 minggu , tapi selagi masih ada masa ni saya memang niat nk cuba cari jalan selamatkan isteri , cuma tak tau jalan , berubat kampung pilihan sekarang ni ,


Modal untuk kesana sini saya memang tak berapa mampu , saya kerja sendiri bawak uber , bila kerja ade la duit , kalau tak kerja tak de lah duit , apetah lagi nak buat belanja macam2 sekarang ni , memang beban sangat , saya dari keluarga sederhana ,

Image may contain: one or more people and closeup

Keluarga isteri penoreh getah je , memang susah , jadi sekarang isteri di raub pahang dengan keluarga dia , saya akan balik selalu tengok dia , sekarang ada orang derma sikit boleh saya kurang kerja dan lebihkan pada isteri , memang mak ayah dia tak de mintak2 duit pada saya atau orang lain ,

Image may contain: one or more people and food

Image may contain: one or more people and closeup

Tapi sebagai menantu saya tau diorang jaga isteri saya dengan anak saya , lagi ade 3 cucu iaitu anak kakak ipar saya , sebab kakak ipar ibu tunggal , mak mertua saya niaga kuih , tapi sejak isteri sakit dia yang jaga isteri dalam hospital berbulan2 sampai sekarang ni dah keluar hospital , jadi saya tau memang beban tu pada mak mertua saya , jadi tujuan mohon derma ade 2 , satu untuk cari jalan selamatkan isteri saya dan kedua untuk hulurkan perbelanjaan pada mertua saya uruskan isteri saya dan cucu2 dia.

Image may contain: 3 people, text

Image may contain: 1 person, closeup

Image may contain: 2 people, closeup

Contact no: +60 11-2189 4557

Sebarang sumbangan boleh dihulurkan ke
Mohd. Saad Bin Jemangin (Ayah)
Bank Rakyat - 220411407367

Atau akaun ibu
Maybank - 156244127091
Fatimah Bte. Ibrahim

Mohd. Yusof Bin Mohd. Hashim (suami)
Maybank - 164883007893

Atau boleh datang terus ke alamat berikut ,

Mohd. Saad Bin Jemangin
No, 6 Perumahan Batu Talam ,
27610 , Raub Pahang ..




✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vzibnM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.