Hi! Welcome Back and Stay Tune! VIRAL.!! Video Ustaz Mengeluarkan Ular Dari Badan Pesakit Yang Alami Penyakit Misteri..!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

VIRAL.!! Video Ustaz Mengeluarkan Ular Dari Badan Pesakit Yang Alami Penyakit Misteri..!!



Satu rakaman video yang menunjukkan seorang lelaki yang sedang mengubati pesakit yang dipercayai mengalami penyakit misteri dan kejadian aneh jadi tular di media sosial.

Rakaman video yang dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook yang bernama Md Rosdi Hassan itu menyatakan lelaki yang mengubati pesakit berkenaan adalah gurunya yang merawat pesakit menggunakan minyak Zafaran.

Seorang pesakit misteri yang selalu mengalami kejadian aneh selama 20 tahun terpaksa dirawat di dalam hutan dengan menggunakan minyak zafaran yang telah di wafakkan dengan doa yang di ajar oleh guru saya untuk mengeluarkan mahluk siluman yang berada di dalam badan pesakit.
Alhamdulillah dengan dibantu oleh rakan-rakan siluman di dalam badan pesakit berjaya dikeluarkan dalam bentuk menyerupai seekor ular.

Menurut Rosdi melalui posting di Facebook itu turut menawarkan kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk belajar cara dan doa membuat minyak zafaran boleh menonton video berikutnya.

Pelbagai reaksi yang diberikan netizen selepas menonton rakaman video tersebut, segelintir daripada mereka berpendapat aksi dan rawatan yang dilakukan oleh Ustaz berkenaan adalah lakonan semata-mata kerana ingin melariskan perniagaan.

Walau bagaimanapun, ada yang turut menyelar kenyataan dan menafikannya malah turut mengakui bahawa apa yang disaksikan menerusi rakaman video berkenaan adalah nyata dan benar serta tidak mempunyai unsur penipuan. 

Sumber: www.koleksiviral.com


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uGst1W

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.