Hi! Welcome Back and Stay Tune! Disebalik Gaya Lebih Sopan 64 Gadis Litar F1 'Finale' - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Disebalik Gaya Lebih Sopan 64 Gadis Litar F1 'Finale'

Pereka fesyen duo yang tidak asing lagi, Rizman Ruzaini, sememangnya tidak pernah gagal dalam menghasilkan rekaan yang kreatif, cantik lagi unggul khas buat wanita-wanita di Malaysia.

Baru-baru ini, mereka tampil dengan suatu kelainan menerusi rekaan pakaian seragam gadis litar Grand Prix Formula 1 (F1) Malaysia Petronas 2017 bagi tahun ke-19 yang kelihatan lebih sopan dan kekal elegan.

Ia terdiri daripada dua rekaan eksklusif yang diinspirasikan daripada potongan baju kurung serta kebaya yang memanfaatkan fabrik jenis renda serta “crepe” agar tampak unik.

Menerusi laporan sebuah blog tempatan, Rizman dan Ruzaini menjelaskan mereka amat mementingkan keselesaan buat kesemua 64 orang gadis litar yang menggayakan seragam itu memandangkan mereka akan memakainya sehari suntuk di litar dari jam enam hingga lima petang.

Kesempatan mereka busana untuk gadis litar 'F1 Finale' juga dianggap sebagai satu penghormatan buat Rizman dan Ruzaini kerana berpeluang menyumbang idea segar mereka dan dipersembahkan di acara berprestij dunia itu yang berlangsung di Litar Antarabangsa Sepang (SIC), pada Ahad lalu.



Sumber Disebalik Gaya Lebih Sopan 64 Gadis Litar F1 'Finale'

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xNABTd

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.