Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kerana Masukkan Pil Dalam Alat Sulit Untuk Hilangkan Keputihan, Wanita Ini Akhirnya Terima Padah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kerana Masukkan Pil Dalam Alat Sulit Untuk Hilangkan Keputihan, Wanita Ini Akhirnya Terima Padah


Agak pelik apabila ada yang mengatakan kaedah penggunaan jamu yang boleh dimasukkan ke dalam alat sulit wanita. Adakah sememangnya boleh dilakukan sebegitu? Bukankah tidak boleh?

Persoalan itu akhirnya terjawab juga selepas tular satu perkongsian yang sangat menarik di laman sosial yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna yang bernama Khairul Yoi yang membincangkan tentang Jamu Korek-Korek Ketat.


“Itulah. Aku dah kabor. Orang perempuan memang gelojoh..”

Menurut sumber, lelaki ini mempunyai sebab yang tersendiri mengapa dia berkongsi tentang ini dan dikatakan kerana dia tidak berpuas hati apabila ada seorang wanita yang berkongsi dengan kisahnya tentang penggunaan produk bagi menarik keputihan pada kemaluan.

Menurut wanita terbabit yang dikenali sebagai Nor Suriani, dia telah menggunakan satu produk bagi membantu masalah keputihan yang dialaminya. Sebelum ini, beliau pernah memasukkan 3 biji pil tersebut ke dalam kemaluannya dan berjaya mengeluarkan semula jamu tersebut dengan mengoreknya.

Baru-baru ini dia telah memasukkan lagi pil tersebut ke dalam kemaluannya dan cuba mengoreknya semula setelah bersama, tetapi tidak berjaya.

“Selepas bersama cuba korek tak boleh, lubang tutup habis, tak boleh langsung dan sakit tahap maksimum, dengan lekat pada luar faraj macam simen, nak berjalan tak boleh kalah orang dalam pantang”


“Satu hari terlentang baring, duduk tak boleh betul dan sakit nak jalan. Kencing pun menangis sebab pedih yang amat,” katanya.

Kemudian, wanita ini pergi ke klinik swasta untuk mencuci dan mengeluarkan pil tersebut dari kemaluannya. Menurut doktor di sana,

“Kalau yang sihat bentuknya V (sambil dua jari bentuk V), awak punya dah (dia tunjuk dua jari melekat)..”

Wanita itu terpaksa dibawa ke hospital dan pada malamnya dia perlu berendam selama dua jam di dalam besen serta dituangkan minyak baby oil bagi memudahkan proses mengeluarkan jamu itu. Tetapi, hanya bahagian luar yang berjaya ditanggalkan.

Maka, doktor terpaksa membuat operasi korek paksa.

“Berdarah dan banyak kotoran serta PLASTIK keluar dari kemaluannya”

“Betul ke sebiji? Kenapa ada benda asing which is plastik? Produk ini dibuat daripada apa dan sebelum ini you keluarkan jadi plastik ke?”, bertalu-talu soalan yang dikemukakan oleh doktor setelah lihat hasilnya.

Atas nasihat doktor, dia terpaksa berpantang selama sebulan atau sehingga dia period untuk bersama kerana tisunya yang sudah rosak.

“Sampai hari ini, untuk buang air kecil saya menggigil tahan pedih sebab sakit..” kata wanita tersebut.

Memang tiada siapa yang menyangka sehingga begitu sekali kesannya. Kepada semua wanita di luar sana, beringatlah. Jangan membeli produk kecantikan sesuka hatyang kononnya banyak kebaikan luar dan dalam. Sebelum membuat sebarang pembelian adalah perlu untuk memastikan kesahihan setiap produk tersebut.


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wuRWwh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.