Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hanya Gunakan Dua Bahan Ini, Kulit Akan Menjadi Cepat Cerah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hanya Gunakan Dua Bahan Ini, Kulit Akan Menjadi Cepat Cerah

Kebanyakan wanita lebih mengutamakan kulit muka berbanding kulit di bahagian badan yang lain. Jadi tak hairanlah kalau kulit muka tampak lebih berseri dan cerah berbanding kulit tangan atau kaki.

Sebenarnya ada cara mudah untuk mencerahkan kulit tangan dan kaki dengan cepat dan paling penting tanpa menggunakan modal yang besar.

Petua yang diamalkan oleh Puan Eina Shukry ini telah dipraktikkan oleh beliau sendiri. Hanya dalam tempoh satu bulan dah boleh lihat perubahan yang ketara. Cuma gunakan gabungan dua produk sahaja iaitu losyen Vaseline/ Nivea dan krim kecantikan Safi. Hasilnya ‘boom’!

Kecantikan adalah perkara yang amat dititikberat oleh kaum wanita. Mereka lebih fokus kepada kulit muka berbanding bahagian badan yang lain. Ini kerana kawasan muka adalah tumpuan pertama jika dilihat oleh orang.

Disini kami sertakan cara yang amat mudah untuk mencerahkan kulit tangan dan seluruh tubuh badan yang boleh anda lakukan sendiri di rumah. Apa yang paling penting ia mengunakan cara yang mudah dan cepat tanpa mengeluarkan perbelanjaan yang besar.

Puan Eina Shukry telah berkongsi rahsia dan petua-petua kecantikan yang diamalkan sendiri oleh beliau. Hanya dalam tempoh masa yang singkat sahaja anda boleh mendapatkan kulit yang anda idam-idamkan selama ini. eliau juga telah mengamalkan petua ini selama sebulan dan mendapat tindak balas yang sangat baik sekali. Hanya mengunakan dua barang dan gabungan produk sahaja iaitu Losyen Vaseline Nivea dan juga Krim kecantikan safi. Hasilnya memang memeranjatkan sekali.

Mari kita praktikan petua yang beliau kongsikan.

Bahan-bahan utamanya hanya dua sahaja untuk mendapatkan kulit yang cerah dan berseri dari tanggan hingga ke bahagian kaki yang dah nampak kehitaman dan berkerak. Selalu juga gosok-gosok bahagian kaki dan sental-sental tapi semua tu tidak tahan lama dan putihnya tidak akan pernah kekal lama.

Bahan-bahan ini juga boleh kita sapukan diseluruh tubuh badan,tapi bagi saya, lebihkan sapuan di bahagian tangan sahaja kerana sudah nampak tidak ketara dengan warna kulit muka. Setelah mengamalkan bahan-bahan ini saya sudah mengamalkan cara ini dan perubahan memang amat memberangsangkan.

Dulu, bila letakkan tangan ke muka, memang malu bila tengok warna tak sama. Tapi saya tekad nak cari cara penyelesaiannya dengan bahan-bahan yang mudah ini. Harga pun murah dan penggunaannya pun boleh tahan berbulan-bulan lamanya.

Sebenarnya saya mendapatkan tips-tips ini daripada seorang kawan di Facebook tapi saya tidak mengenalinya secara dekat. Selepas sahaja tahu, dengan segera saya pergi beli bahan-bahan yang dikatakan bagus itu. Terima kasih banyak-banyak kepada empunya badan yang sanggup berkongsi tips ini.

Saya kerap mengamalkan penggunaan losyen Vaselin dan juga krim safi ini dalam tempoh sebulan dan lihatlah hasil positifnya. Saya cuma mengamalkan pakai pada sebelah malam setiap hari.Saya tidak mengunakan pada siang hari, kerana saya mempunyai anak kecil dan sudah pasti kita akan kerap cuci tangan dan pasti akan membazir jika mengunakanya pada sebelah pagi.

Kalau ingin mendapatkan kesan yang lebih cepat, anda bolelhlah pakai pada pagi dan malam setiap hari untuk mendapatkan kesan yang cepat.

Gambar di atas itu selepas dua minggu pengunaan secara konsisten.dan gambar di bahagian bawah itu selepas tambahan dua minggu lagi dan semuanya genap sebulan pengunaan.

Sebelum pengunaan produk ini, kulit tangan amatlah ketara warnanya dan lebih gelap dari yang ini. Jadi saya buat keputusan untuk sapukannya pada setiap malam dan itulah hasilnya.

Cara pemakaiannya

Mula-mula cuma calitkan sahaja dahulu krim safi dan  sapukan dengan rata, barulah sapukan losyen tadi.

Pastikan anda mengunakan losyen dari jenama Vaseline Nivea.

Krim safi itu gabungan dari lidah buaya dan juga habbatus sauda yang mempunyai warna hijau (Krim Kecantikkan)

Jika anda berminat untuk mencerahkan bahagian-bahagian yang gelap di sekitar tubuh badan, anda bolehlah mencubanya sendiri di rumah.

Sumber: Sehinggit.blogspot.my , Eina Shukry

The post Hanya Gunakan Dua Bahan Ini, Kulit Akan Menjadi Cepat Cerah appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BOUxmY

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.