Hi! Welcome Back and Stay Tune! Shahrizat saran pelajar Malaysia luar negara jadi duta kerajaan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Shahrizat saran pelajar Malaysia luar negara jadi duta kerajaan

Ketua Wanita Umno itu berkata mereka boleh berkongsi kisah sumbangan kerajaan Umno dan BN kepada rakyat dengan penuntut dari negara lain.
ShahrizatKUALA LUMPUR: Mahasiswa Malaysia di luar negara boleh berperanan sebagai duta yang berkongsi kisah sumbangan kerajaan di bawah pimpinan Umno dan Barisan Nasional (BN) kepada rakyat dengan penuntut dari negara lain.
Ketua Wanita Umno Tan Sri Shahrizat Abdul Jalil berkata mereka boleh menceritakan tentang kejayaan Malaysia bertahan sebagai negara membangun yang mempunyai rakyat berbilang kaum serta bangsa.
“Meskipun mereka tiada di sini secara fizikal, mereka boleh jadi ikon yang bawa cerita positif mengenai kepimpinan Malaysia di mana sahaja mereka berada dan pendekatan mereka ini boleh timbulkan rasa minat dan hormat negara lain terhadap Malaysia.
“Kita nak negara lain tahu Umno dan BN adalah untuk semua dan bukan hanya untuk kaum tertentu sahaja. Hari ini kita tengok Malaysia aman, makmur dan masa depan untuk anak muda kita cerah di bawah pimpinan BN,” katanya.
Beliau ditemui pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan Perwakilan Kelab UMNO Luar Negara di luar Perhimpunan Agung UMNO 2017 hari ini.
Mengenai peranan yang boleh dimainkan mahasiswa luar negara untuk pilihan raya umum ke-14 (PRU14), Shahrizat berkata mereka boleh menggunakan platform media sosial untuk memberitahu pengundi muda segala kebaikan yang dibawa oleh Umno dan BN untuk generasi itu.
“Seperti Wanita Umno, perjuangan kita adalah membina ‘lebuh raya’ politik, sosial dan ekonomi untuk mereka (generasi muda) meraihnya.
“Produk apa yang mereka nak bawa ke lebuh raya ini terpulang pada mereka…kalau tiada lebuh raya yang kita bina hari ini sukar untuk mereka capai kecemerlangan,” katanya.
Beliau dalam pada itu berpuas hati dengan isu yang dibawa oleh perwakilan Wanita pada perhimpunan berkenaan dan berharap pihak berkaitan akan mengambil maklum terhadap semua cadangan yang dikemukakan sepanjang perbahasan. -FMT


✍ Sumber Pautan : ☕ Malaysians Must Know the TRUTH

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BPsMdX

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.