Hi! Welcome Back and Stay Tune! Wanita Ini Tinggal Bersama Kekasihnya Selama 6 Bulan Sebelum Ketahui Rupa-Rupanya Sama Jantina - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Wanita Ini Tinggal Bersama Kekasihnya Selama 6 Bulan Sebelum Ketahui Rupa-Rupanya Sama Jantina


Bak pesan orang-orang tua, kalau mahu mengenali seseorang itu, lagi-lagi kalau ingin dijadikan sebagai teman hidup, haruslah mengenali luar dan dalam. 

Jangan jadi seperti seorang wanita malang ini, bercinta bagai nak rak rupa-rupanya kekasih sama jantina.

Wang Qi, wanita berusia 40 tahun dari Wilayah Zhejiang telah berjumpa dengan seorang lelaki bernama Qian pada tahun 2016. Pada mulanya wanita itu tidak berminat untuk berkenalan kerana memikirkan dia jauh lebih muda dari lelaki itu dan statusnya sebagai ibu tunggal.

Berkenalan di atas talian, Qian tetap gigih untuk meneruskan hubungan tersebut lalu mereka tinggal bersama-sama tidak lama selepas itu. Semenjak lebih dari setahun menjalinkan perhubungan, Qian tiba-tiba hilang tanpa khabar berita.

Wang terdesak dan berusaha mencari jawapan kemana hilangnya lelaki itu lagi-lagi setelah dia membelanjakan sebanyak 300,000 Yuan sepanjang bersama kekasihnya. Selepas mencari di merata tempat, dia sangat terkejut apabila menemui kad pengenalan teman lelaki dia itu rupa-rupannya seorang perempuan.

Walaupun pernah tinggal dan tidur bersama, Wang berkata dia tidak pernah mengadakan hubungan seksual sepanjang perhubungan mereka berdua. Kini dia menyesal apa yang telah berlaku.

Buat yang tengah bercinta tu, rajin-rajinlah selidik latar belakang pasangan anda.-taikotai.tv


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2CWhk5t

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.