Hi! Welcome Back and Stay Tune! Guru Ketagih Seks Dengan Pelajar Sendiri, Sanggup Berhenti Kerja - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Guru Ketagih Seks Dengan Pelajar Sendiri, Sanggup Berhenti Kerja





SEORANG guru wanita di Arizona, Amerika Syarikat (AS) dituduh melakukan hubungan seks dengan pelajarnya berusia 13 tahun.

Berdasarkan rekod mahkamah, guru terbabit melakukan seks oral terhadap remaja berkenaan di dalam sebuah kelas di Sekolah Rendah Las Brisas Academy, Goodyear, dua minggu sebelum ditahan.

Memetik Dailymirror, Brittany Zamora, 27, didakwa melakukan hubungan seks dengan remaja berkenaan sebanyak tiga kali serta melakukan seks oral terhadap mangsa di dalam keretanya antara 1 Februari hingga 8 Mac.



Kedua-dua mereka juga bertukar gambar bogel dan mula menjalin hubungan apabila guru yang sudah berkahwin itu menggodanya menerusi sebuah aplikasi sembang selain sering berbalas mesej berunsur lucah.

“Kalau saya boleh berhenti kerja dan melakukan seks dengan awak sepanjang hari, saya akan buat,” kata guru itu menerusi salah satu mesej di telefon bimbit pelajar lelaki berkenaan.

Brittany ditahan Rabu lalu selepas ibu bapa remaja berkenaan menemui mesej yang menunjukkan kedua mereka menjalin hubungan seksual.

Sementara itu, ibu bapa remaja terbabit memberitahu polis bahawa suami Brittany ada menghubungi bapa remaja itu dan memujuknya agar dia tidak menghubungi pihak berkuasa mengenai tuduhan berkenaan.

Suami tertuduh memberitahu bapa remaja itu bahawa isterinya telah ‘melakukan satu kesilapan besar, tetapi dia sangat sayangkan kanak-kanak’.

Sementara itu dalam laporan Arizona Republic, Brittany akan dibicarakan di mahkamah pada Khamis ini.






✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2IcWJYA

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.