Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gedung MARA Digital Akan Dibuka Di Melaka Dan Terengganu Disember Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gedung MARA Digital Akan Dibuka Di Melaka Dan Terengganu Disember Ini

Disember lalu kami melaporkan gedung MARA Digital akan dibuka di setiap negeri pada tahun 2016. Kita sudah memasuki suku ke-2 2016 dan dua lagi gedung ini akan dibuka. Lokasi terkini di Melaka dan Terengganu akan memulakan operasi pada Disember hadapan. Sementara itu MARA Digital di Pusat IT di Anggerik Mall, Shah Alam dan Glomac Mall, Damansara akan memulakan operasi Jun ini.
Timbalan Menteri Luar Bandar dan Wilayah Datuk Ahmad Jazlan Yaakub turut dipetik mengatakan jualan bulanan di MARA Digital Kuala Lumpur mencecah RM 4.5 Juta sebulan dengan peningkatan 5% setiap bulan. Dengan pembukaan empat lagi MARA Digital, pihak kerjaan berharap dapat meningkatkan jumlah usahawan IT Bumiputera.


Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1StYane

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.