Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura-Ura) COD 4 Modern Warfare Remastered Diberikan Percuma Dengan Pembelian COD Infinite Warfare - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura-Ura) COD 4 Modern Warfare Remastered Diberikan Percuma Dengan Pembelian COD Infinite Warfare

Call of Duty 4 Modern Warfare ialah permainan yang mengubah hala tuju siri COD dan Infinity Ward tidak menoleh kebelakang selepas itu. Ia permainan pertama COD yang tidak berlatar belakangkan Perang Dunia Kedua dan membuatkan siri ini menjadi antara yang paling laku di dalam dunia permainan komputer. Sembilan tahun sudah berlalu sejak COD 4 menemui peminat dan sebuah gambar tertiris menunjukkan edisi remastered telah dihasilkan.

COD-4-Modern-Warfare-RemasterGambar poster promosi untuk Call of Duty Infinite Warfare Legacy Edition menunjukkan COD 4 Modern Warfare Remasterd Edition akan diberikan secara percuma. Buat masa ini ura-ura turut mengatakan ia hanya akan hadir pada konsol PlayStation 4 November hadapan. Sementara itu carian Amazon menunjukkan COD Modern Warfare Trilogy turut akan dijual eksklusif untuk PlayStation 4. Kepada yang masih belum pernah bermain siri ini, ini mungkin cara terbaik untuk menikmati trilogi Soap MacTavish pada konsol generasi semasa.

 



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1T64mO0

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.