Hi! Welcome Back and Stay Tune! U Mobile Video Onz Diperkenalkan – Penstriman Video Tanpa Had, Termasuk Untuk YouTube, iFlix, HyppTV dan Astro OTG - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

U Mobile Video Onz Diperkenalkan – Penstriman Video Tanpa Had, Termasuk Untuk YouTube, iFlix, HyppTV dan Astro OTG

U Mobile sebelum ini telah sedia memperkenalkan sokongan penstriman untuk YouTube pada tengah-malam tanpa had, dan hari ini, mereka membuat sedikit perubahan, dan memperkenalkan penawaran terbaru daripada mereka yang dinamakan sebagai U Mobile Video-Onz.

Melalui U Mobile Video Onz, mereka menawarkan penstriman tanpa had untuk beberapa perkhidmatan video – 24 jam sehari. Tetapi, ia hanya terhad untuk pengguna pelan pascabayar P70, i98 dan juga i130 sahaja.

UMobile Video Onz

Sementara untuk pelanggan pascabayar dan prabayar yang menggunakan pelan lain, U Mobile menawarkan penambahan data 100% yang mana khusus untuk penstriman video. Ini bermakna, sebagai contoh sekiranya anda mempunyai langganan data 1.5GB, maka anda akan menerima tambahan 1.5GB hanya khusus untuk langganan video sahaja.

U Mobile Video Onz ini menyokong sejumlah perkhidmatan penstriman, termasuk YouTube, HyppTV, Viu, iFlix, Youku Tudou, Astro On-The-Go, tonton, ErosNow, Herotalkies, OnFM dan juga Pocketimes.

Pihak U Mobile juga turut menawarka langganan HyppTV dan Viu secara percuma untuk dua bulan.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1pIc7Cy

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.