Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sanjeevan MyWatch pilih bebas dari parti politik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sanjeevan MyWatch pilih bebas dari parti politik

Sri-SanjeevanPETALING JAYA: Demi menjadi sebuah badan bukan kerajaan (NGO) yang bebas daripada pengaruh politik, Pengerusi MyWatch, Datuk R. Sri Sanjeevan bertekad untuk meletakkan jawatan sebagai Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Cabang Jempol berkuatkuasa serta-merta.

Dalam kenyataan media yang dikongsi dalam laman sosial miliknya hari ini, Sanjeevan berkata, dia juga melepaskan keahlian di dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR).

“Tujuan saya keluar dari PKR adalah kerana ingin menumpukan sepenuh perhatian kepada perniagaan yang saya ceburi dan NGO yang saya pengerusikan iaitu Malaysian Crime Watch Task Force (MyWatch)

“MyWatch perlu menjadi entiti yang bebas dari mana-mana parti politik dan fokus yang penuh diberikan untuk mengembangkan keahliannya ke seluruh pelusuk negara,” katanya.

Beliau juga mengesahkan keputusannya itu tidak kena mengena dengan perkembangan politik mutakhir ini.



Mukah Pages bring you trending news media with Free Malaysia Today http://ift.tt/1YUR4Zq

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.