Hi! Welcome Back and Stay Tune! Integrasi Sokongan Chromecast Mula Kelihatan Pada Versi Pembangunan VLC Terkini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Integrasi Sokongan Chromecast Mula Kelihatan Pada Versi Pembangunan VLC Terkini

VLC Media Player sebelum ini telah menyatakan mereka bakal menawarkan sokongan memainkan media melalui Chromecast pada VLC 3.0 kelak. Terkini, versi pembangunan terbaru perisian berkenaan untuk desktop memperlihatkan penyertaan sokongan tersebut.

VLC Media Player

Pada VLC 3.0 Nightlies yang telah dikeluarkan hari ini, ia memperlihatkan integrasi Chromecast telah mula disertakan pada perisian berkenaan. Walaubagaimanapun, ia tidak menggunakan sebarang ikon Cast yang digunakan oleh Google, sebaliknya perlu melakukan ia melalui beberapa langkah.

Pada VLC 3.0 Nightlies, anda boleh melihat pilihan baru yang dinamakan sebagai Renderer Output pada menu Tools. Sebaik sahaja memilihnya, pengguna akan diperlihatkan dengan peranti Chromecast yang berhubung dengan rangkaian WiFi atau internet anda, dan memilihnya untuk memainkan media.

Buat masa ini, fungsi ini masih tidak boleh digunakan sepenuhnya, atau mempunyai beberapa kekangan ketika menggunakannya. Ini mungkin sesuatu yang dijangka memandangkan ia masih lagi pada peringkat pembangunan dan bukannya versi stabil akhir lagi.

Muat-Turun VLC Media Player Nightlies






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1Y0AACF

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.