Hi! Welcome Back and Stay Tune! Waze Ingin Memudahkan Pengguna Mengenal-Pasti Dan Mengelak Persimpangan Yang Sukar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Waze Ingin Memudahkan Pengguna Mengenal-Pasti Dan Mengelak Persimpangan Yang Sukar

Untuk sesetengah pemandu, persimpangan tanpa lampu trafik mungkin sesuatu yang sangat melecehkan memandangkan perlu menantikan waktu yang lama dan mungkin kadang-kala tidak begitu berani untuk memasuki lorong lain. Kini, Waze yang sedia memudahkan proses navigasi pengguna turut ingin mengatasi masalah berkenaan.

Waze Persimpangan Sukar

Melalui fungsi baru yang diuji di Amerika Syarikat, ia membolehkan pengguna mengelak persimpangan yang sukar, sekaligus membolehkan anda melalui laluan yang lebih selamat dan mudah untuk dilalui.

Waze mengatakan melalui fungsi baru ini mereka ingin mengurangkan laluan menggunakan persimpangan yang sukar, dan bukannya mengelak ia secara keseluruhan. Waze juga akan mengambil kira waktu perjalanan dan mengurangkan kesan terhadapnya dalam mencadangkan laluan tanpa persimpangan yang sukar.

Buat masa ini, ia tidak diketahui lagi bilakah Waze akan memperkenalkan fungsi ini pada peringkat global.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1V42Xsz

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.