Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple Dijangka Memperkenalkan iPhone 7 Pada 7 September - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple Dijangka Memperkenalkan iPhone 7 Pada 7 September

Menjelang September, semestinya ramai yang menantikan pengenalan telefon pintar terbaru daripada Apple. Untuk tahun ini, ramai yang menantikan iPhone 7 daripada Apple. Beberapa info berkaitan dengannya telah pun sedia tertiris, dan kini, selari dengan laporan sebelum ini, ia dikatakan Apple akan memperkenalkan iPhone generasi baru pada 7 September 2016 kelak.

iPhone 7 dikatakan akan menyertakan butang Home dengan sokongan tindak-balas haptik, selain turut dikatakan tidak akan menyertakan audio-jack. Disamping itu, Apple turut dikatakan akan hadir dengan variasi iPhone yang menyertakan dwi-kamera.

Sekiranya benar Apple memilih 7 September 2016 untuk pengenalan iPhone 7, maka mungkin kita akan mendengar lanjut mengenainya secara rasmi daripada Apple dalam minggu-minggu akan datang. Selain Apple, Sony juga turut menjadualkan acara PlayStation pada 7 September akan datang.

Perbezaan waktu : Tarikh Malaysia adalah 8 September.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aZywXK

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.