Hi! Welcome Back and Stay Tune! Microsoft Sedang Menguji Surface AIO Dalam Tiga Variasi Saiz - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Microsoft Sedang Menguji Surface AIO Dalam Tiga Variasi Saiz

Desas-desus mengenai komputer semua-dalam-satu daripada Microsoft dibawah jenama Surface telah kedengaran sejak beberapa bulan yang lepas, dan terkini, Windows Central berkongsi beberapa info lanjut daripada sumber mereka.

Surface All-In-One (AIO) lebih disasarkan untuk digunakan di pejabat atau dirumah. Ia dikatakan tiga variasi saiz sedang diuji, iaitu satu dengan 21-inci pada resolusi HD penuh, 24-inci pada resolusi 4K dan juga 27-inci pada resolusi 4K.

Buat masa ini, ia hanya sekadar ujian dalaman sahaja, dan tidak diketahui sama ada Microsoft akan menawarkan ketiga-tiga variasi ataupun hanya satu sahaja. Pada masa yang sama, terdapat juga kemungkinan yang mana Microsoft mungkin tidak memasarkan sama sekali komputer AIO mereka.

Microsoft sebelum ini telah memulakan keluarga Surface beberapa tahun lepas melalui penawaran tablet yang turut beroperasi sebagai komputer riba. Pada tahun lepas, Microsoft membuat kejutan dengan membawa jenama Surface setapak kehadapan dengan pengenalan komputer riba tersendiri dinamakan Surface Book.

Selain daripada Surface AIO ini, Microsoft juga turut diura-ura yang mana mereka mungkin hadir dengan telefon pintar Surface pada tahun hadapan.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aKHvsY

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.