Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bukan berlagak, bukan cakap besar, saya orang paling sesuai – TMJ - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bukan berlagak, bukan cakap besar, saya orang paling sesuai – TMJ

Kenyataan Tunku Ismail Sultan Ibrahim di Facebook Johor Southern Tigers tentang skuad kebangsaan sekiranya berada di bawah kelolaannya, mereka pasti boleh lakukan perkara sama seperti pemain Kelab Bola Sepak Johor Darul Takzim (JDT). “Saya ingin berterus terang, bukan kerana disebabkan angkuh atau mahu berlagak, tetapi saya orang paling sesuai untuk mengubah bola sepak tanah air. Bukan mahu cakap besar, tetapi saya tahu saya mempunyai formula dan formula itu berjaya dalam JDT. “Sekiranya saya mengambil alih skuad kebangsaan, mereka pasti boleh lakukan perkara yang sama sepertimana JDT tetapi bukanlah terus menang. “Anda kena tahu, secara realistiknya banyak kelemahan dalam FAM untuk [...]
Continue reading...

The post Bukan berlagak, bukan cakap besar, saya orang paling sesuai – TMJ appeared first on Ekeleh Media.



Sumber : Ekeleh Media http://ift.tt/2d8Qbe1

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.