Hi! Welcome Back and Stay Tune! [Video] Selama Ini Cara Kita Potong Kek Salah Rupanya, Macam Ini Barulah Betul - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

[Video] Selama Ini Cara Kita Potong Kek Salah Rupanya, Macam Ini Barulah Betul

Bila ada perayaan, atau sambutan, sudah pati kita akan memasak hidangan istimewa, paling tidak pun akan membeli kek untuk dihidangkan kepada tetamu, ini kerana kek adalah satu-satunya hidangan yang sinonim buat kita bila menyambut sesuatu hari istimewa.

Dah ramai yang datang, kita pasti akan memotong kek, dan selalunya akan memotongnya dengan bentuk segi tiga.

Tapi, yang sebenarnya, cara tersebut adalah salah, kerana jika kita memotong dengan cara tersebut, kek akan cepat kering, dan tidak lagi lembap, seperti baru dibeli.

Ingin tahu bagaimana cara yang sebetulnya, jom kita tengok video ini.

[embedded content]” 

Selepas ini boleh la kita ubah cara potong kek, tidaklah cepat kering pada bahagian tepi kek itu nanti, nak makan pun masih sedap, lembut sahaja nanti.

– Siakap Keli

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2m6raoz

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.