Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Boleh Saya Hisap Awak?” – Ini Sebab Kau Perlu Berhati-hati Di Dalam LRT - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Boleh Saya Hisap Awak?” – Ini Sebab Kau Perlu Berhati-hati Di Dalam LRT

Dini Van Haeren sedang berada dalam perjalanan ke tempat kerjanya di Kuala Lumpur ketika insiden ini berlaku. Semasa di dalam LRT, Dini berasa tidak selesa apabila ternampak seorang pemuda yang kelihatan mencurigakan sedang memandang kearahnya.

“Pemuda ini memandang saya dari atas ke bawah dengan senyumannya yang nakal dan sinis. Kamu pasti akan berasa tidak selamat kalau kamu lihat wajahnya ketika itu,” jelas Dini.

Saya mendengar seperti suatu bisikan di telinga saya – dia berkata, ‘Boleh saya hisap awak?’

Dini mengumpulkan keberanian beliau dan menjerit kepada pemuda itu namun beliau hanya mendapat senyuman sinis sebagai balasan.

Dini tidak dapat bertahan lebih lama lagi. Beliau terus mencapai telefon bimbitnya dan mengambil gambar pemuda itu. Namun, pemuda itu sempat menutup wajahnya dengan air kotak supaya identitinya tidak terbongkar.

SumberSAYS

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mSTxcO

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.