Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pusat 3S Porsche Pulau Pinang Baharu Oleh Sime Darby Auto Performance Kini Dibuka Secara Rasmi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pusat 3S Porsche Pulau Pinang Baharu Oleh Sime Darby Auto Performance Kini Dibuka Secara Rasmi

Sime Darby Auto Performance (SDAP), pengedar rasmi jenama Porsche hari ini telah membuka secara rasmi Pusat 3S terbaharunya yang terletak di Pulau Pinang. Pusat ditempatkan pada lokasi yang strategik, di Jalan Baru, Seberang Perai ini menjadi hab untuk jenama berkenaan di bahagian utara semenanjung tanah air, dan mudah untuk diakses melalui jambatan pertama Pulau Pinang.

Pusat 3S Porsche Pulau Pinang dibina dengan keluasan 35,575 kaki persegi diatas tapak berkeluasan 102,524 kaki persegi dengan pelaburan lebih dari RM 15 juta. Pusat dengan kelengkapan terkini berkenaan disasarkan bakal memperkasakan jenama Porsche di Malaysia, dengan memberikan pengalaman terbaik untuk pelanggan mereka yang berada di utara.

“Kami teruja untuk beralih ke Pulau Pinang dengan Pusat Porsche ketiga kami di Malaysia,” kata Arnt Bayer, CEO SDAP. “Pusat 3S Porsche baharu ini akan membolehkan kami memberikan tahap kepuasan yang lebih tinggi kepada pelanggan kami dan pengalaman pemilikan yang unik untuk semua pemilik dan peminat Porsche di bahagian utara,” tambah beliau lagi.

Pusat baharu ini membolehkan 10 buah kenderaan dipamerkan dibilik pameran pada satu-satu masa. Ia turut memiliki dua ruang perbincangan serta ruang penerimaan bahagian servis selepas jualan yang lebih luas, yang disepadukan bersama Carrera Lounge yang eksklusif, menawarkan “keselesaan mewah dan kemudahan moden” kepada setiap pelanggan yang berkunjung.

Bagi bahagian bengkel pula, fasiliti dengan kelengkapan termaju ini menampilkan sembilan ruang servis serta gudang untuk alat ganti. Selain itu, pelanggan juga boleh ke bahagian Porsche Driver’s Selection Shop bagi mendapatkan koleksi terkini pakaian, aksesori peribadi dan juga permainan asli dari Porsche.

Martin Limpert, pengarah urusan Porsche Asia Pacific pula berkata, “SDAP telah menjadi pengimport tunggal dan eksklusif kami di Malaysia sejak 2010 dan terus melabur untuk jenama Porsche, dengan dedikasi khas fasiliti termaju dan juga kakitangan berkemahiran terbaik. Pusat Porsche Pulau Pinang telah mencatatkan satu lagi sejarah perkembangan Porsche di Malaysia dan ini adalah satu langkah berani untuk menunjukkan komitmen SDAP. Saya sangat percaya pada potensi jangka panjang untuk Porsche di Malaysia dan saya diyakinkan bahawa dengan pertambahan jaringan pengedar Porsche akan menyokong perjalanan perkembangan kami dan memastikan pengalaman terbaik untuk pelanggan.”

Serentak dengan perasmian pusat 3S baharu ini, SDAP turut melancarkan versi Coupe 718 terbaharu iaitu Cayman dan Cayman S.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mSlDVR

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.