Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Lebih Baik Jual Nasi Lemak Dari Dia Melacur Di Lorong-lorong” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Lebih Baik Jual Nasi Lemak Dari Dia Melacur Di Lorong-lorong”

Setelah kejayaan Nasi Lemak Anak Dara di Shah Alam, Selangor telah membuahkan hasil yang memberangsangkan, hari ini, tiba giliran contender baru yang memasuki ke gelanggang nasi lemak selebriti ini.

Digelar sebagai Nasi Lemak Pondan, gerai nasi lemak ini dibuka di Cheras ini menjadi topik perbualan hangat netizen di laman media sosial apabila seorang pengguna Twitter telah memuatnaik beberapa keping gambar ke laman Twitter beliau yang kemudiannya menjadi tular.

Status yang dimuatnaik oleh pengguna Twitter Yien Asmady ini mendapat komen bercampur baur dari segenap warga laman sosial.

“Dia cari rezeki halal..”

“Mulia? Nabi pun laknat..”

Ramai butthurt bila sebut pasal pondan

Namun, dalam banyak-banyak komen daripada netizen, status yang dimuatnaik oleh seorang pengguna Facebook mengenai perkara ini yang ini paling menarik perhatian kami.

“Lebih baik jual nasi lemak dari dia melacur di lorong-lorong”

Sebaliknya, kita harus doakan yang terbaik buatnya dan membimbing ke arah yang lebih sempurna.

Apapun, kami berharap semoga perniagaannya berkembang maju. Bukan bermaksud menyokong sifat luarannya, tetapi menyokong bisnes yang dibuat.

Lebih baik menjual nasi lemak dari menjual maruah diri atau rasuah. Betul tak?

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nIEksl

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.