Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Dato Saya Sah’ – Boy Iman - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Dato Saya Sah’ – Boy Iman

Sekitar dua tahun lalu nama pelakon Boy Iman hangat dikaitkan dengan kontroversi bercinta dengan kakak kepada pelakon terkenal Emma Maembong iaitu Effa.

Selepas kontroversi itu senyap timbul pula kontroversi dikatakan  Boy Iman atau nama penuhnya Norul Iman Abd Rahman membeli gelaran Datuk daripada kerabat Naning.

Satu demi satu kontroversi yang melanda atas diri pelakon itu, terbaru pula status Doktor. Bagaimanapun, Boy Iman mengakui adakala tindakannya itu tidak disukai orang

“Sebenarnya saya pun seorang manusia biasa saja. Kadang tanpa saya sendiri sedar benda yang saya lalukan rupanya salah, perkara itu orang tidak suka. Tapi saya tak boleh nak puaskan semua hati orang.

“Kadang-kadang banyak juga kontroversi yang berlaku pada diri saya. Antaranya gelaran Datuk saya ambil dari Naning dan pernah juga dikaitkan dengan kakak kepada Emma Maembong, Effa. Ketika itu pula saya ada masalah rumah tangga,” ujarnya ketika ditemui pada majlis pelancaran DBI Homes Hari Bertemu Pelanggan di Hampshire Flora Terrace, Kuala Lumpur.

Ditanya adakah status yang diberikan sebagai seorang Datuk dan juga doktor sah atau tidak ini jawap Boy Iman.

“Datuk saya sah dan saya dapat dari Pahang. Manakala status Doktor saya pula sudah dimasukkan ke dalam kad pengenalan saya.

“Kad pengenalan berstatus Doktor ini pun dikeluarkan oleh Jabatan Pendaftaran Negara, bukan suka-suka boleh letak macam itu,” tegasnya.

The post ‘Dato Saya Sah’ – Boy Iman appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pAC8oR

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.