Hi! Welcome Back and Stay Tune! Satu Maut 5 Cedera Termasuk Dua Kanak2,Kereta Ditembak Polis - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Satu Maut 5 Cedera Termasuk Dua Kanak2,Kereta Ditembak Polis

Satu Maut 5 Cedera Termasuk Dua Kanak2,Kereta Ditembak Polis|Medan: satu maut dan 5 orang cedera termasuk dua kanak kanak dipercayai ditembak anggota polis akibat melaju melanggar tanda Polis yang membuat road block pada selasa 18/04/17 semalam kira kira jam 11 pagi.

Satu Keluarga yang menaiki kereta Honda City berwarna hitam dipercayai dalam perjalanan ke kanduri kahwin saudara mereka.

Akibat daripada kejadian itu Surini 55 meninggal dunia akibat beberapa tembakan ditubuhnya termasuk perut dan bagian dada.

Sementara itu anaknya Diki 29 (pemandu) tertembak dibagian punggung,Indra tangan kiri,Novianti 31 lengan sebelah kanan,dewi arlina lengan sebelah kiri,Wicaksono 3 cucu terkena tembangan di telinga kiri,seorang cucu lagi yang berusia 6 tahun luka dibagian kaki.
Berdasarkan info yang diterima Sesampainya kereta di lokasi kejadian ,kereta berkenan terus merempuh tanda tanda polis yang membuat sekatan jalan raya meskipun sudah di beri amaran untuk berhenti.

Merasa janggal dengan kejadian itu pihak polis terus melakukan pengejaran.Dalam pada masa itu pihak polis cuba memberikan amaran untuk berhenti,namun pemandu enggan  memberi kerja sama hingga pihak polis terpaksa melepaskan beberapa tembakan sampai kereta berhenti di tepi jalan.

Mangsa yang berada dalam kereta berkenan,tidak mahu keluar kerana ketakutan,pihak polis pun terpaksa memecahkan tingkap kereta dan terkejut apabila melihat orang yang didalam kereta adalah orang awam dan kanak kanak.

Warga sekitar yang melihat kejadian tersebut langsung berkumpul untuk melihat apa yang terjadi.

Bahkan, mereka yang menyaksikan kejadian tersebut sempat mengatakan bahwa aksi kejar mengejar itu mirip filem action Fast and Furious.
Tanpa menunggu ambulan,pihak polis terus melarikan mangsa yang cedera kehospital untuk mendapat rawatan.bagaimana pun pemandu dan seorang lagi lelaki (atok) di bawa kebalai polis untuk siasatan lanjut.

The post Satu Maut 5 Cedera Termasuk Dua Kanak2,Kereta Ditembak Polis appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oTJ4zh

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.