Hi! Welcome Back and Stay Tune! Serina Redzuawan menangis tengok wajah anak-anak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Serina Redzuawan menangis tengok wajah anak-anak

Meskipun sebelum ini bapa kepada Serina, Chef Wan ada menyuarakan rasa tidak puas hati terhadap menantu lelakinya Gavin menerusi akaun Instagramnya, namun Serina tetap tidak menyalahkan mana-mana pihak dan kunci mulut tentang punca failkan cerai.

Terbaru ikuti penjelasan lanjut Serina;

“Bismilillahnirahmanirahim..Banyak sangat news keluar tentang rumah tangga Serina lately, actually I tak berminat nak sensasikan kisah kami, sebab itu Serina hanya berdiam diri.

“Tidak ada mana-mana insan yang mendirikan Masjid ingin merobohkannya, I dah cuba sedaya upaya untuk meyelamatkan malangnya banyak perkara yang terlalu sensetif I tak boleh cerita menjadi punca I failkan Cerai.

“Apa yang u all baca , from IG My dad And apa yang Gavin jawab realiti nya hanya Serina yang tau dan menanggung nya. Papa juga ada hak bersuara kerana dia adalah my father,” tulisnya.

Pada masa sama juga Serina berharap agar isu rumah tangganya tidak diperbesarkan lagi dan berharap sokongan dan yang ikhlas untuk rumah tangganya.

“I Hope tak perlu kita besarkan isu ni lagi jangan lah lempar minyak pada api yang sedang menyala. Kalau U all Ikhlas jadi peminat & penyokong family kami tolong lah jangan kita besarkan lagi hal ni.

“Kami dalam kes mahkamah, biarkan Court yang decide apa yang terbaik. Memang I sangat sedih dan down bila I tengok anak-anak when I jemput them balik dari sekolah, I mesti menangis.

“Sebab diorang senyum owez to me, they still small they don’t know anything and apa yg dah berlaku. I tak nak them Trauma nanti bila baca macam-macam komen negatif.

“Doakan semua selesai dengan baik. Terima kasih pada Semua yang menyokong dan Media juga I minta maaf tak dpt jawab call dan soalan bertubi tubi,” menurut kenyataan rasmi Serina di IG.

The post Serina Redzuawan menangis tengok wajah anak-anak appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oUhnXl

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.