Hi! Welcome Back and Stay Tune! Derita Angin Ahmar, Mazidul Mahu Kembali Aktif - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Derita Angin Ahmar, Mazidul Mahu Kembali Aktif

Walaupun menghidap penyakit angin ahmar sejak dua tahun lalu, bekas wartawan penyiaran terkenal menerusi program TV3, 999, Mazidul Akmal Sidek, 50, berkata, andai masih peluang beliau mahu kembali aktif dalam arena dunia penyiaran.

Pun begitu, beliau akur bahawa kesihatan tidak mengizinkannya untuk beraksi seperti dahulu.

Mazidul merasakan semangatnya lemah disebabkan tidak mampu menggalas tugasan melalui bidang yang sangat diminatinya ini.

“Saya rasa diri saya cukup kerdil, dalam sekelip mata saya hilang keupayaan, keinginan itu ada namun saya tidak mampu.

“Jika saya diberi peluang dan berkeupayaan seperti dahulu, saya ingin kembali ke dunia penyiaran yang menjadi darah daging saya,” katanya kepada Sinar Harian.

Meskipun kesihatan tidak mengizinkan tetapi ahli keluarga dan rakan terdekat sentiasa memberikan semangat kepadanya untuk meneruskan hidup saban hari.

“Alhamdulillah syukur kerana masih mendapat sokongan yang kuat daripada isteri, Khairul Fazlin Kamarudin, 47, dan dua anak masing-masing Muhammad Afif Faiq, 19, dan Muhammad Azard Faiz, 16, serta rakan-rakan,” ujarnya.

The post Derita Angin Ahmar, Mazidul Mahu Kembali Aktif appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pck4UW

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.