Hi! Welcome Back and Stay Tune! Farawahida Tak Kecil Hati Ditanya Soal Zuriat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Farawahida Tak Kecil Hati Ditanya Soal Zuriat

Penyanyi, Farawahida, 32, mengakui sudah lali dengan pertanyaan masyarakat mengenai zuriat, malah tidak pernah terasa mahupun berkecil hati dengan soalan seperti itu.

Memetik laporan BH online, Fara berkata beliau tidak pernah merancang dalam soal menambah anggota keluarga, cuma beliau dan suami, Abdul Shukur Mohd Zain, 33, belum lagi diberikan rezeki untuk menimang cahaya mata.

“Jujurnya, kami tidak pernah merancang apa-apapun soal anak. Kami berserah saja pada rezeki Allah.

“Biasalah, orang akan bertanya, tetapi saya tidak pernah berkecil hati. Cuma, pada awal perkahwinan dulu, ia ada juga membuatkan saya agak tertekan dengan soalan ‘cepu emas’ sedemikian,” katanya.

Farahwahida diijabkabulkan dengan ahli perniagaan dari Pulau Pinang itu pada 16 Disember 2013. Kata penyanyi yang popular dengan lagu Tanpamu itu, beliau mengakui sedikit sunyi tanpa kehadiran cahaya mata, apatah lagi apabila ditinggalkan suami yang perlu bekerja di luar kawasan.

Sementara itu mengenai perkemabngan kerjaya, Farawahida bakal kembali memeriahkan dunia muzik dengan single baharu berjudul Mengapa Harus Aku, berduet dengan Alyah.

The post Farawahida Tak Kecil Hati Ditanya Soal Zuriat appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pximug

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.