Hi! Welcome Back and Stay Tune! Haziq Hot FM Buka Akaun Instagram Anak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Haziq Hot FM Buka Akaun Instagram Anak

Sudah menjadi trend masa kini, selebriti akan buka akaun Instagram untuk anak mereka.  Begitu juga dengan penyampai radio dan pengacara, Haziq Hussni yang turut berbuat perkara yang sama.

 Anak Haziq Hot FM, Muhammad Heidy Nufael dilahirkan pada hari Jumaat tanggal 7 April. Ketika artikel ini ditulis, akaun Instagram Heidy sudah mencecah 2,143 pengikut dalam jangka masa tiga hari.

 “Assalamualaikum pakcik makcik abang kakak atok nenek semua.  Nama saya Muhammad Heidy Nufael Bin Muhammad Haziq Irfan lahir pada 07/04/2017, Jumaat,” tulisnya.

 Rata-rata pengikut dan peminat Haziq teruja apabila dapat menatap wajah comel putera sulung penyampai radio tersebut.

 “Sorry daddy muka Heidy nampak je macam muka daddy, tapi Heidy handsome lebih dari daddy,” komen Fazeyla.

 “Anak daddy katakan. Memang sama laa. Senyuman tu sama, Hehehe.. Secute,” komen Noriey.

 “Awak jadi anak yang baik tau, dengar cakap mummy daddy tau jangan nakal-nakal. Awak yang comeĺ dan kacak, awak budak baik,” komen Anis.

 Buat masa ini baru ada lapan gambar. Mungkin Haziq perlu lebih kerap berkongsi gambar dan video. Pasti ramai ternanti-nanti mahu mendengar rengekan manja bayi Haziq.

 Untuk rekod, Haziq dan Putri selamat disatukan dengan sekali lafaz dalam majlis pernikahan di Masjid Al-Aman, Puncak Setiawangsa pada 15 Julai tahun lalu.

The post Haziq Hot FM Buka Akaun Instagram Anak appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pNiRzP

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.